Thuiskomst, Carnaval en apres-carnaval - Reisverslag uit Halle, België van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu Thuiskomst, Carnaval en apres-carnaval - Reisverslag uit Halle, België van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu

Thuiskomst, Carnaval en apres-carnaval

Door: geert en joke

Blijf op de hoogte en volg Joke & Geert

26 Maart 2009 | België, Halle

De toer is rondgeraakt, zonder kleerscheuren, enkel een oorperforatie van het duiken, maar het begint te beteren.
Bij onze thuiskomst werden we door onze families opgewacht en zijn we in de Quatro, den Blue Note en de Fazant ne goeien Orval en Kriek gaan drinken, en ´t was plezant om iedereen terug te zien. Carnaval vorig weekend was ook meer dan de moeite, op de Gruute Met en de cafeekes errond, met dank aan den Blue Note, Fazant, den Breughel, de Klinkoet (op vrijdag na den doop van de char van vmm). We hebben het goed overleefd, en beginnen ons al een beetje aan te passen aan de realiteit, hoewel het niet altijd even gemakkelijk is om terug in 5 graden en regen, met nen dikke pull, een regenvest, een lange broek en dikke bottinen op straat te moeten komen. ´t Is te hopen dat de zomer rap mag komen.

Groetjes aan iedereen en zoals gewoonlijk zullen de fotookes van het voorbije weekend nog volgen.

Joke en Geert

• 28 Maart 2009 - 20:51

Ine :

hey joke en geert welkom aan boord.
    XXXXXXXXXX
    Ni een beetje bomen, beestjes of e wa zon mee gebracht? Het kan er hier zo kil uit zien hé? Tot binnenkort XXX

Joke & Geert

Al jaren dromen we van een reisje rond de wereld. Nu vonden we het tijd om deze droom te verwezenlijken. Dus na veel plannen, voorbereiding is het eindelijk zover: bijna één jaar vakantie en de wereld met zijn prachtige cultuur en natuur op een "basic" manier ontdekken, met de rugzak. Zoals een vriendin van mij ooit schreef; onze thuis zal zijn waar onze rugzak staat. Een groot avontuur waar we echt naar uit kijken!

Actief sinds 09 Maart 2008