Mijn eerste reis - Reisverslagen van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Al jaren dromen we van een reisje rond de wereld. Nu vonden we het tijd om deze droom te verwezenlijken. Dus na veel plannen, voorbereiding is het eindelijk zover: bijna één jaar vakantie en de wereld met zijn prachtige cultuur en natuur op een "basic" manier ontdekken, met de rugzak. Zoals een vriendin van mij ooit schreef; onze thuis zal zijn waar onze rugzak staat. Een groot avontuur waar we echt naar uit kijken!

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2009

Thuiskomst, Carnaval en apres-carnaval

15 Maart 2009

Voorlaatste etappe: Londen tot 18 maart

13 Maart 2009

PhiPhi, Patong en Bangkok 10 tot 13/3

09 Maart 2009

Koh Phi Phi tot 9 maart

05 Maart 2009

Krabi, Koh Phi Phi tot 5/3
Joke & Geert

Al jaren dromen we van een reisje rond de wereld. Nu vonden we het tijd om deze droom te verwezenlijken. Dus na veel plannen, voorbereiding is het eindelijk zover: bijna één jaar vakantie en de wereld met zijn prachtige cultuur en natuur op een "basic" manier ontdekken, met de rugzak. Zoals een vriendin van mij ooit schreef; onze thuis zal zijn waar onze rugzak staat. Een groot avontuur waar we echt naar uit kijken!

Actief sinds 09 Maart 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 96439

Voorgaande reizen:

12 April 2008 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: