Voorlaatste etappe: Londen tot 18 maart - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu Voorlaatste etappe: Londen tot 18 maart - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu

Voorlaatste etappe: Londen tot 18 maart

Door: geert en joke

Blijf op de hoogte en volg Joke & Geert

15 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

We zijn 4 uren geleden goed toegekomen in Heathrow, een rechtstreekse metro genomen naar Londen Centrum en we moeten nu wachten nu tot 13h op onze kamer in het Piccadilly Backpackers Hostel.
't Weer valt mee, maar 't is toch een serieuze aanpassing na de gemiddelde 35 graden van de laatste 2 en een halve maand. Vanavond ontmoeten we enkele mensen, die we tijdens onze wereldreis hebben leren kennen en gaan we met hen nog ne keer doorzakken in de Zoo Bar aan Leicester Square. Meer nieuws volgt, via onze blog de komende dagen en mondeling vanaf woensdagavond rond de grote markt in Halle.
En, onze wereldreis stopt pas de 24ste maart, want eerst gaan we nog eens goed carnaval vieren in Halle van vrijdag tot dinsdagmorgen. Alaaf! Alaaf ! Alaaf!

Groetjes,

J en G

• 14 Maart 2009 - 13:32

Marcel:

Beste Joke en Geert,

Ik heb al je berichten met heel veel interesse gelezen en ik hoop dat jullie veilig terug in Halle zullen arriveren. Wij wachten op jullie. geniet van de Carnaval in Halle, the best in the world!

• 17 Maart 2009 - 08:57

Mieke Leje:

DAg joke en geert,
    Nu is het bijna gedaan. Jullie kunnen terugblikken op een héél mooi jaar. In ieder geval welkom thuis.
    Wens je een gelukkige verjaardag aan Mieke Jelle van ons.

groetjes

• 17 Maart 2009 - 17:30

Marleen:

welkom in halle de carnaval staat op jullie te wachten drink vlug nog een guinness !! ToT maandag avond xx marleen

• 18 Maart 2009 - 09:38

Liza En David:

Tot vanavond!!!

Joke & Geert

Al jaren dromen we van een reisje rond de wereld. Nu vonden we het tijd om deze droom te verwezenlijken. Dus na veel plannen, voorbereiding is het eindelijk zover: bijna één jaar vakantie en de wereld met zijn prachtige cultuur en natuur op een "basic" manier ontdekken, met de rugzak. Zoals een vriendin van mij ooit schreef; onze thuis zal zijn waar onze rugzak staat. Een groot avontuur waar we echt naar uit kijken!

Actief sinds 09 Maart 2008