Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: geert en joke

Blijf op de hoogte en volg Joke & Geert

01 December 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kort berichtje om te vertellen dat Paaseiland dus echt prachtig was en dat we nu na ongeveer 28 uren goed zijn toegekomen in Auckland, Nieuw-Zeeland. Uiteindelijk met veel geluk, want de vlucht van Santiago de Chile naar Auckland was volboekt en door een fout in het systeem van Lan Chile, was onze vlucht blijkbaar om een of andere reden gecancelled. Dus 2 uren gehosst van de ene manager naar de andere, uiteindelijk hebben ze hun fout toegegeven en zijn we op het vliegtuig geraakt. 12 uurtjes naar Auckland en nu zitten we in ons hostel waar we tot volgende maandag 8/12 zullen verblijven. 't Is hier nu 6.30h 's morgens en we moeten wel nog 6 uurtjes wachten op onze kamer. Blijkbaar is er hier wel veel te doen, zowel in ons hostel, als de verschillende excursies die je hier in en rondom Auckland kan doen.
We zullen ons hier zeker kunnen bezighouden in afwachting van de komst van Yelle en John.

Het is hier nu dinsdagmorgen en gisteren was de gratis pizza in het hostel heel goed. Nadien zijn we per ongeluk in een tof barreke beland, en het interessantste eraan was dat het een barreke was met belgische bieren. Na meer dan 4 maanden ( zie Antioch, Illinois), ne goeien Orval gedronken, nog beter , 3 Orvals en ik moet zeggen: dat was heeeeeeel lekker. En Joke heeft kriek van Belle Vue gedronken. Vond ze ook heel lekker.
Deze avond BBQ in ons hostel en om 18h Texas Hold'em.

Groetjes en tot schrijfs.

Joke en Geert

  • 30 November 2008 - 18:42

    Rene:

    geert en joke, enerzijds hebben jullie enkele uurtjes verloren naar de grootste eilanden van oceanie, anderzijds is het nog een geluk dat jullie nu niet naar Bangkok moesten! De situatie daar sleept al twee verkiezingen aan en (de streek en de gewoontes kennende) zou het mij niet verwonderen als het regime er eerstdaags eens serieus gaat optreden. Best dus nog een tijdje te mijden. Verder nog wat rust in Nieuw-Zeeland en uiteraard nog vele prachtige bezoeken, en tot later.Rene.

  • 01 December 2008 - 10:02

    Nathalie:

    hey hallooooooooooooo lang geleden he maar kheb nu weer internet want olivier is veranderd van beroep en moet 2 dagen thuis werken met laptop per week ikzelf ben ook veranderd kwerk nu terug in sauna maar in meerbeke ik doe nu terug wat ik graag doe onthaal restaurant enz kmoet wel niet in het weekend werken daarom heb ik het aangemomen en jullie nog 4 maand he? en dan carnaval vieren he?kben het niet vergeten hoor.mijne sport heb ik nu wel laten vallen want kwerk van 1130 tot 21 u en kben echt te moe.dus ja tis spijtig.met kerstmis gaan we naar brussel en overnachten we ook daar.we dachten eerst naar london te gaan maar ze dreigen te staken de eurostar. allee kga voort kmoet gaan werken groetjes dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tot schrijfs kusjes

  • 02 December 2008 - 09:19

    Sienke:

    heykes,
    tis weeral effe geleden, en,shame on me, met veel vertraging: gelukkige verjaardag joke. Ik kan haast ni geloven da de tijd zo rap voorbij gaat,na december mogen jullie al beginnen af te tellen...
    maar ondertussen nemen jullie het er goed van en groot gelijk! Je mag wel altijd wa zonneke opsturen want tis hier ma koud en regenachtig. Groetjes,Sienke

  • 06 December 2008 - 19:26

    Marc Heremans:

    Al twee berichten die ik jullie eerder verzond, gingen de mist in. Wellicht omdat ik mijn naam vergat in te vullen. Wel nu poog ik nog eens met een zoveelste "niet veel om het lijf berichtje" om te zeggen dat we jullie reisverhaal zo af en toe serieus blijven volgen. Zelfs nu je ook al Orval hebt in Zeeland, vraag ik me "Hals" om meer af wat wij hier in België nog blijven doen. Hier is het nu wel Sinterklaas, maar die man heeft nog nooit zo met lege Fortis zakken moeten rondzeulen als vandaag de dag.Alvast veel reisgenot en nog vele Belle Vue's alginds want jullie foto's zijn telkens betoverend mooi.
    Hear jou later again... Marc en Bernadette Heremans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke & Geert

Al jaren dromen we van een reisje rond de wereld. Nu vonden we het tijd om deze droom te verwezenlijken. Dus na veel plannen, voorbereiding is het eindelijk zover: bijna één jaar vakantie en de wereld met zijn prachtige cultuur en natuur op een "basic" manier ontdekken, met de rugzak. Zoals een vriendin van mij ooit schreef; onze thuis zal zijn waar onze rugzak staat. Een groot avontuur waar we echt naar uit kijken!

Actief sinds 09 Maart 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 96443

Voorgaande reizen:

12 April 2008 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: