GAP 27 en 28 mei Caye Caulker Belize - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu GAP 27 en 28 mei Caye Caulker Belize - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu

GAP 27 en 28 mei Caye Caulker Belize

Door: Geert en Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke & Geert

31 Mei 2008 | Belize, Caye Caulker

Van San Ignacio vertrokken naar Caye Caulker een paradijselijk eilandje in de Caraibische Zee met enkel en alleen witte stranden en restaurantjes langs het water Goed aangekomen en onmiddellijk op BOOZE CRUISE gedurende 3 uren Sunset en Rhum punch a volonte en volle ambiance op de boot Heel plezant maar wel redelijk vermoeiend en een beetje dodelijk Wel onvergetelijk Woensdag op snorkelcruise gegaan met de zeilboot om het tweede grootste rif ter wereld te gaan verkennen (na het Great Barrier Reef in Australie) en ja... het mooiste wat we tot nu toe onderwater hebben gezien Spijtig genoeg geen manatees gezien wat ons wel een beetje beloofd was maar wel voor de eerste keer gezwommen met haaien De Nurse Sharks hebben blijkbaar meer schrik van ons dan wij van hen Dit kunnen wa niet zeggen van de Mantaroggen die blijkbaar heel graag geaaid en opgepakt worden Onvergetelijke ervaring en in het nationaal park Hol Chan tussen de mooiste riffen gezwommen die ik tot nu toe gezien heb Onderwaterfotos zijn enkel analoog en die zullen we posten wanneer onze film af is Donderdag vertrokken vanuit Belize voor een 12 uren durende busrit naar Playa del Carmen waar we tot dinsdag zullen blijven We hebben beslist om niet naar Cancun te gaan want dit is blijkbaar supertoeristisch en vergelijkbaar met Benidorm terwijl Playa del Carmen toch iets gezelliger en rustieker zou zijn Dat dit een beetje klopt kunnen jullie in ons volgende bericht lezen. Groetjes en dikke kussen aan iedereen van ons

• 01 Juni 2008 - 20:54

Anne:

ha! jullie kennen me niet, maar kwam toevallig op jullie site terecht. in playa del carmen moet je naar het hostel Colorado gaan, aanrader! en wil je niet in playa del carmen blijven, want het is nou eenmaal toeristisch, ga dan naar isla de mujeres, naar pocna hostel!!!! veel plezier!

Joke & Geert

Al jaren dromen we van een reisje rond de wereld. Nu vonden we het tijd om deze droom te verwezenlijken. Dus na veel plannen, voorbereiding is het eindelijk zover: bijna één jaar vakantie en de wereld met zijn prachtige cultuur en natuur op een "basic" manier ontdekken, met de rugzak. Zoals een vriendin van mij ooit schreef; onze thuis zal zijn waar onze rugzak staat. Een groot avontuur waar we echt naar uit kijken!

Actief sinds 09 Maart 2008