Op weg naar Cairns tot 28/1 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu Op weg naar Cairns tot 28/1 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu

Op weg naar Cairns tot 28/1

Door: geert en joke

Blijf op de hoogte en volg Joke & Geert

26 Januari 2009 | Australië, Cairns

Little Crystal Creek, Big Crystal Creek, het tropische regenwoud en de grootste waterval van Australie met een drop van 268 meter hebben we eergisteren bezocht op weg naar Cardwell en we hadden die dag geluk met het weer want we zitten nu in het tropisch gebied en het kan hier nog harder gieten dan bij ons, dat hebben we eergisteren gemerkt. 5 uren regen en hier en daar een overstroming op de weg. Het enige probleem is dat het hier niet afkoelt en rond de 35 graden blijft met een vochtigheidsgraad van tegen de 100 percent. Daarom hebben we ook besloten om ons Jucyke te parkeren en op de camping in een kabine met airco, frigo, en satelliet tv , te blijven voor de volgende nachten. We blijven nu 4 nachten in Cairns, om een beetje uit te rusten voor ons volgend hoofdstuk in Thailand. Een beetje zwemmen, wat aan t strand zitten en vandaag gaan we eens uitgaan waarschijnlijk want het is Australian Day. Veel groetjes en tot binnen enkele dagen vanuit Thailand.
Joke en Geert.

PS. Gisteren naar Ellis Beach en Palm Cove geweest voor enkele fotookes van palmbomen aan het strand en vandaag (woensdag) ons autooke uitkuisen, rugzakken schikken en een beetje zwemmen in t zwembad, om morgenvroeg via Sydney naar Thailand te vliegen. Scampisoepen als ontbijt, lunch en avondmaal. Joepie!

Joke & Geert

Al jaren dromen we van een reisje rond de wereld. Nu vonden we het tijd om deze droom te verwezenlijken. Dus na veel plannen, voorbereiding is het eindelijk zover: bijna één jaar vakantie en de wereld met zijn prachtige cultuur en natuur op een "basic" manier ontdekken, met de rugzak. Zoals een vriendin van mij ooit schreef; onze thuis zal zijn waar onze rugzak staat. Een groot avontuur waar we echt naar uit kijken!

Actief sinds 09 Maart 2008