GAP 29 mei tot 3 juni Playa del Carmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu GAP 29 mei tot 3 juni Playa del Carmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu

GAP 29 mei tot 3 juni Playa del Carmen

Door: Geert en Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke & Geert

31 Mei 2008 | Mexico, Playa del Carmen

Na 12 uren eindelijk om donderdagnacht aangekomen in ons eerste sjiek hotel van heel de reis in Playa del Carmen Kingsizebed en bijna een balzaal Gisteren (vrijdag) natuurlijk onmiddellijk naar de Mayatempel in Tulum ( lijkt wel een beetje op Disneyland met al die toeristen) maar wat een prachtig uitzicht over de Caraibische Zee Weeral ongelofelijk De tempel staat op een rots naast het water Dit is echt ongelofelijk Trouwens geen enkel probleem hier Nog geen echte orkanen maar wel redelijk wat wind en vooral veel regen Toch geluk gehad gisteren dat de zon erdoor is gekomen op het moment dat we de het tempelcomplex hebben gevonden We zien wel welk weer het de volgende dagen wordt want ze geven blijkbaar nog slecht tot dinsdag We kunnen ons hier wel op andere manieren bezighouden ... heel toffe barrekes trouwens Groetjes en tot schrijfs binnen enkele dagen Joke gaat nu de fotookes van Belize en Playa posten.

• 03 Juni 2008 - 07:47

Mieke Lèje :

Dag joke en geert,
    ik zie dat jullie er al echt van genoten hebben en veel plezier gemaakt hebben. Jullie zullen zeker met een flinke bagage terugkomen.Hier bij ons alles normaal,
    op 21 juni hebben wij onze trappisten avond, Geert we zullen een orvalleke drinken in uw plaats .
    Groetjes van nonkel guy

• 03 Juni 2008 - 19:20

Ronny:

hallo beste vrienden
    sorry voor de laattijdigs melding
    maar we hebben ook het een en ander meegemaakt. Overlijden van een dierbare vriend . veel verdriet maar we verliezen jullie geezinds uit het oog of hart. hier alles piccobello met veel regen nu . maar tja het leven gaat door hé jullie zien er fantastisch uit en hopelijk gaat alles prima met jullie . hoop
    binnenkort weer een bericht te berzenden. maak het goed en amuseer jullie rot.
    we leven met jullie mee

• 03 Juni 2008 - 20:11

Katrien En Lotte:

mmmmm, lekker zo ne margarita zou er nu wel ingaan, stuurt mij eens eentje op :) of neje vele beter , leert hoe hem te maken en dan kom ik bij jullie volgend jaar deze tijd enen drinken op een terraske, ik kijk er al naar uit!!!gelle ziet er stralend uit k wou da'k er bij kon zijn, nu wordt ik een klein beetje jaloers met die beelden op de caraîbische zee, k zie mijzelf daar al zwemmen , my god t moet zalig zijn, t gedacht alleen al doet mij opfleuren.Voor de rest ,hier niks nieuws onder de zon, allez toch ,niks dat de moeite waard is om erover te schrijven!Wat betreft sara, ze is nu directeur generaal van présence samen met arne, lieven werkt maar halftijds meer en simon doet nu pr of zoiets , helena doet nog wat moeilijk , alexander en britt zijn een koppel en britt is zwanger van hem.Thomas is terug en heeft ontdekt dat patrick zijn vader is , intussen is ann een koppel met niels en thomas heeft ook een vriendinneke maar k kan nu efkens niet op hare naam komen.Voila dat zijn daar de belangrijkste gebeurtenissen zowat, ik hou je op de hoogte verder! vele groetjes en dikke kus katrien en lotte

• 03 Juni 2008 - 20:26

Marleen (collega):

Hallo Joke en Geert,

Tof om jullie reisverslag te lezen! Ook de foto's zijn de moeite hoor. Het is duidelijk genieten daar! Wat een verschil met de overstromingen van hier, gelukkig niet te veel langs onze kanten... wel in Limburg, Geraardsbergen, Hoegaarden, de wittekes zullen naar water smaken misschien? Dan zullen we maar een rumpunch tot ons nemen, zo komen we toch ook een beetje in de caraïbische sfeer, nietwaar? Santé en nog veel plezier op jullie tocht...

• 04 Juni 2008 - 22:07

Marleen Collega:

hoi joke hier ikke weer
    kort berichtje ons Kristel heeft een flinke zoon Jorben, geboren om 6u30 , 53cm en 3kg950gr een echt bazeke .Dit nieuws is heet van de naald zodat we de fiere moeder en haar flinke zoon nog niet konden bezoeken .Drink er maar ene op ( of meerdere tom en ik hebben dat ook gedaan) slaapwel en tot later groetjes tomajada xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Joke & Geert

Al jaren dromen we van een reisje rond de wereld. Nu vonden we het tijd om deze droom te verwezenlijken. Dus na veel plannen, voorbereiding is het eindelijk zover: bijna één jaar vakantie en de wereld met zijn prachtige cultuur en natuur op een "basic" manier ontdekken, met de rugzak. Zoals een vriendin van mij ooit schreef; onze thuis zal zijn waar onze rugzak staat. Een groot avontuur waar we echt naar uit kijken!

Actief sinds 09 Maart 2008