Koh Phi Phi tot 9 maart - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi tot 9 maart - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joke & Geert Baut - Cortenbosch - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi tot 9 maart

Door: geert en joke

Blijf op de hoogte en volg Joke & Geert

09 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Eerlijk gezegd, hier hadden we langer kunnen blijven. De Phi Phi eilanden zijn terug volledig opgeknapt na de tsunami 4 jaar geleden en de sfeer is echt plezant en relaxed. Joke heeft haar Advanced Open Water Course (duiken) volledig afgewerkt met succes, ik heb na 2 adventure dives moeten afhaken wegens een oorontsteking (ten gevolge van de duiken , en waarschijnlijk het begin van een verkoudheid). Maar zodra dat in orde is en we terug in Belgie zijn, zal ik de schade inhalen in het diepste zwembad ter wereld in Ukkel om daar ook mijn Advanced Open Water brevet te behalen. Het leven hier onder water is echt wel prachtig, maar boven het water zeer zeker ook. Vandaag hebben we een snorkel-en boottrip gedaan rond Phi Phi Don, waar we verblijven, en rond Phi Phi Ley met zijn prachtige baaitjes en stranden, oa het wereldbekende THE BEACH, waar de gelijknamige film werd opgenomen. Paradijs. Een van de mooiste strandjes tot nu toe. Morgen nemen we de boot naar Phuket en gaan we een avondje Patong verkennen om overmorgen naar Bangkok te vliegen. Daar blijven we nog 2 nachtjes in hetzelfde hotel als 6 weken geleden, het Viengtai hotel, en dan is het spijtig genoeg bijna gedaan. 5 dagen Londen en dan naar huis. CARNAVAL HALLE !!!!!!!

Groetjes en tot nu wel heel binnekort.

PS. Nieuwe fotootjes bij het laatste en voorlaatste bericht.
Joke en Geert

• 09 Maart 2009 - 17:18

Brenda:

Hey Joke en Geert

Ja nu begint het te korten, volgende woensdag zijn jullie in België.
    Proficiat met jullie duikdiploma's.
    Ja Joke Nicole begint het einde ook te voelen ze is in actie gegaan. Zij zei dat het dus pas gemeten gaat worden wanneer je terug komt werken, dus pas eind april ongeveer.
    Kom zeker is langs wanneer jullie terug zijn. ik moet werken met het carnaval weekend, kheb avond.